Mi mindig azon vagyunk, hogy a vásárlás élménye gördülékeny, kellemes és megbízható legyen – de tudjuk, hogy időnként még így is felmerülhetnek kérdések vagy váratlan helyzetek. Legyen szó rendelés előtti tanácsadásról, technikai problémáról, kiszállítással kapcsolatos kérdésről, vagy akár egy egyedi ajándék elképzeléséről – szívesen segítünk!
📬 Írj nekünk bátran a következő e-mail címre:
👉 tengernyiszeretet@gmail.com
Ügyfélszolgálatunk minden hétköznap aktívan figyeli a beérkező üzeneteket, és igyekszünk minden megkeresésre legkésőbb 1 munkanapon belül válaszolni. Minél pontosabban írod le a kérdésed vagy problémád, annál gyorsabban tudunk segíteni.
💡 Tipp: Ha a leveled egy meglévő rendeléshez kapcsolódik, kérjük, írd bele a rendelési számot is – így gyorsabban be tudjuk azonosítani az ügyet.
Köszönjük, hogy bennünket választottál – öröm számunkra, hogy részei lehetünk az ajándékozás örömének! 🎁🌊
Gyakran Ismételt Kérdések
A rendelés menete egyszerű:
Válaszd ki a kívánt terméket, majd kattints a „Kosárba” gombra.
A kosárban ellenőrizd a rendelésed, majd kattints a „Tovább a pénztárhoz” gombra.
Add meg a szállítási és számlázási adatokat, majd válaszd ki a fizetési módot.
Kattints a „Megrendelés elküldése” gombra – és kész is!
Jelenleg az alábbi fizetési módokat kínáljuk:
Bankkártyás fizetés (Visa, MasterCard)
PayPal
Utánvét (készpénzben a futárnak)
Banki előre utalás
A csomagok kiszállítási ideje:
Magyarországon belül: 1–3 munkanap (szolgáltatóktól függően változhat)
Ebben az esetben kérjük, készíts fotót a termékről és a csomagolásról, majd küldd el nekünk e-mailben (tengernyiszeretet@gmail.com). Minden esetet egyedileg kezelünk, és gondoskodunk a csere vagy visszatérítés lehetőségéről.
Igen. A kézhezvételtől számított 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. A termékeket sértetlen állapotban, eredeti csomagolásban kell visszajuttatni hozzánk. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli.




